Digitaal Postmanagement
Veel organisaties werken digitaal, maar dit is nog niet altijd optimaal. Organisaties communiceren voor een belangrijk deel nog steeds via de post. OPEN.post is DE oplossing voor het ondersteunen van communicatie tussen uw organisatie en klant via de post.
Met OPEN.post kunt u al uw inkomende post registreren en verwerken binnen uw organisatie. Op een eenvoudige wijze worden de documenten gerouteerd en kunnen uw medewerkers door middel van takenlijsten en e-formulieren de poststukken verwerken. Uitgaande post kan op basis van sjablonen opgesteld worden zodat uw organisatie tijd bespaart en een professionele uniforme uitdracht heeft naar uw klanten en leveranciers.
Zaakgericht werken en gegevensdistributie
Wat deze oplossing uniek maakt is de mogelijkheid om uw inkomende en uitgaande post die bij elkaar hoort gezamenlijk op te slaan in een “zaak”. Met deze zaakgerichte postverwerking houdt u alle relevante stukken bij elkaar en hoeft u nooit meer te zoeken naar correspondentie.
OPEN.post koppelt via standaard StUF koppelvlakken met zaaksystemen. Tevens is er een standaard connector beschikbaar voor gegevensdistributie. Hiermee kunnen de gegevens uit de GBA, GBA-V en NHR ontsloten worden om de gegevensintegriteit van de postregistraties te borgen.
OPEN.post biedt u managementinformatie zodat u de afhandeltermijnen van poststukken in de gaten kunt houden en kan ingrijpen als poststukken te lang blijven liggen.
We were excited to see OPEN.satisfaction’s OPEN.post mailroom automation plugin in the Alfresco Add-ons directory.
Richard Esplin (Manager Of Community Technology Alfresco)
At the time it was the only mailroom automation solution listed. It is great that we have partners with expertise in the problems that our customers face.